Translate

Saturday, November 13, 2010

Exam MTEST

Esok aku akan mengambil ujian MTEST untuk kali yang kedua. Kali pertama aku ambil MTEST awal tahun 2010 ni. Harap-harap aku berjaya dalam Ujian MTEST ni. Boleh aku jadi cikgu lepas ni. Bila dah jadi cikgu tanggungjawab makin bertambah. Yela... Anak murid ramai!!! Kenalah ajar seorang demi seorang menjadi orang yang berguna untuk agama, bangsa dan negara. InsyAllah aku akan buat yang terbaik demi cita-cita dan impian menjadi seorang guru.  Moga Allah S.W.T mengabulkan impian aku menjadi seorang guru yang berjaya mendidik semua anak-anak muridnya.

InsyAllah.

No comments:

Post a Comment

Pecah kaca atas simen,
sudah baca bagilah komen.

Blogger templates

Popular Posts

 

© 2012 Sembang Perlis Thesis Theme Converted by Hack Tutors.info Edit by SembangMalaysia