Translate

Wednesday, January 26, 2011

contest aku ada impian

"saya tahu contest "aku ada impian" dari Blog Cikgu Dahlia"
kat sini ada satu contest iaitu contest aku ada impian. contest ni di hostkan oleh MasterArsyad. nak tengok hadiah contest ni tgk la di bawah ni..
macammana hadiah, lumayan ke.. sebenar aku bukan nak sangat duit tu, tapi hanset tu aku nak le.. hehehhhe. sapa yang nak bagi. klu menang baru la dapat. tapi menang kalah adat pertandingan,tak menang takpe. asalkan orang lain bahagia. ye tak.



klu nak tahu syarat pertandingan sila lawat laman ni

oklah..impian aku ada banyak klu nak cerita satu satu sampai 24 entries pun tak abis. betul tak. huhuh. ok.

OK. Bila buat entry pasal contest ni jangan lupa letak ayat ni.

"saya tahu contest "aku ada impian" dari Blog Sembang Perlis"




No comments:

Post a Comment

Pecah kaca atas simen,
sudah baca bagilah komen.

Blogger templates

Popular Posts

 

© 2012 Sembang Perlis Thesis Theme Converted by Hack Tutors.info Edit by SembangMalaysia