Translate

Saturday, February 26, 2011

Entry ke 3 Kontest aku ada Impian

hahahhaa.. ni entry ke kontest aku ada Impian, memang aku ada impian pun.. Impian ni senang nak tercapai klu aku kaya. tapi nak wat cam na. aku tak kaya jugak.. nak tau ke impian aku apa.. ha tgk la gambar kat bawah tu.. nanti aku terang kan.


ni aku nak terangkan pasal gambar kat atas tu.. aku bukan la nak jadi tranformer.. tapi aku nak lori dia je.. lori dia tu ada kena mengena dengan impian aku. nak tahu apa. Impian aku ni ialah aku teringin nak bawak lori daripada perlis sampai johor. ntah la.. aku pun pelik. kenapa impian aku nak bawak lori. lori yang aku nak bawak tu kenalah macam lori yang dalam gambar kat atas tu. Bila la nak tercapai ye impian ni.. huhuhuhuhu. Hanya Allah yang tahu.

"saya tahu contest 'aku ada impian' dari blog cikgu dahlia"


sapa nak join kontest ni sila lawati laman blog di atas atau klik pada gambar


No comments:

Post a Comment

Pecah kaca atas simen,
sudah baca bagilah komen.

Blogger templates

Popular Posts

 

© 2012 Sembang Perlis Thesis Theme Converted by Hack Tutors.info Edit by SembangMalaysia